Investice se vyplatí: Hoteloví hosté jsou připraveni zaplatit více za hygienickou a dobře zařízenou koupelnu

Kaldewei si nechal u institutu Forsa[1]vypracovat reprezentativní výzkum zaměřený na to, co hosty doopravdy zajímá, když si vybírají hotel na ubytování. Výsledkem je jasná dominance koupelny, která je důležitá až pro 62 % hostů! Co z toho vyplývá pro investory a hoteliéry?

 

Nedostatky v koupelně: Zkušenosti s nimi mělo již mnoho hostů

Téměř každý druhý účastník ankety (48 %) si již někdy na recepci stěžoval na nedostatky v koupelně a více než třetina (36 %) se na základě špatného hodnocení koupelny rozhodla pro jiný hotel. Přestože je koupelna tak důležitá pro úspěch hotelu, měl již každý druhý dotázaný host nepříjemné zkušenosti s nedostatky: 51 % se při svém pobytu v hotelu setkalo s fleky od plísní ve spárách a 49 % s nedostatečně čistou koupelnou. Na poškození koupelny způsobené promáčením se musela dívat přibližně jedna třetina (31 %) hostů. To je o důvod víc pro hoteliéry, proč se u nových projektů a modernizací více soustředit na výběr kvalitních řešení pro hotelové koupelny.

 

Rentabilní investice směřují do koupelen a jejich vybavení

Správně zvolená řešení pro koupelny jsou investicí, která se z dlouhodobého hlediska vyplatí, protože vybavení koupelny je vedle hygieny (95 %) dle mínění více než poloviny dotázaných (56 %) rozhodujícím kritériem při objednávání ubytování. 62 %, tedy výrazná většina účastníků studie, by dokonce zaplatilo více peněz za hotel, pokud by jeho koupelny byly moderně a kvalitně vybaveny. Více než každý druhý (53 %) je ochoten sáhnout hlouběji do peněženky, pokud budou v koupelnách instalovány výrobky s obzvláště hygienickými povrchy. Také téma udržitelnosti se již dostalo do povědomí hotelových hostů: Polovina dotázaných by dala přednost ubytování, které by dalo sbohem vybavení z plastů a namísto toho použilo přírodní, recyklovatelné materiály. Dle jmenované studie by 62 % dokonce vydalo za takovýto pokoj více peněz.

[1]Institut Forsa dotazoval v pověření Kaldewei celkem 1007 Němců od 18 let, kteří v uplynulých pěti letech minimálně jednou přenocovali v hotelu (období 2. až 8. červenec 2019).

 

Kaldewei studie vybavení hotelu

Dle studie zadané Kaldewei je pro hotelové koupelny absolutní nutností dokonalá čistota. Téměř všichni dotazovaní (95 procent) uvádějí, že by si hotel s nehygienickou koupelnou neobjednali znovu. Pro těsnou většinu (56 procent) je vybavení koupelny důležitým kritériem při rozhodování o volbě hotelu. A každý druhý účastník ankety by upřednostnil ubytování, které, pokud jde o vybavení koupelen, dává přednost přírodním, recyklovatelným materiálům před plasty.

 

Kaldewei studie hotelové investice

62 % účastníků studie by zaplatilo více peněz za hotel, pokud by jeho koupelny byly moderně a kvalitně vybaveny. Více než každý druhý (53 %) je ochoten sáhnout hlouběji do peněženky, pokud budou v koupelnách instalovány výrobky s obzvláště hygienickými povrchy. Dle studie je navíc 62 % dotázaných ochotno zaplatit více peněz za hotelový pokoj, který dá sbohem vybavení z plastů a použije namísto toho přírodní, recyklovatelné materiály.

 

Kaldewei Puro The Westin Hamburg

Každý druhý účastník ankety pořízené Kaldewei by upřednostnil ubytování, které, pokud jde o vybavení koupelen, dává přednost přírodním, recyklovatelným materiálům před plasty. Stále více hotelů proto sází na koupelnová řešení z hodnotné smaltované oceli Kaldewei, výtečného spojení skla a oceli, které je 100 % přírodní a recyklovatelné.

„Jako partneři mezinárodního hotelnictví radíme investorům, architektům a hoteliérům po celém světě. Výsledky studie ukazují, že vytížení a s tím spojený úspěch hotelu lze optimalizovat smysluplnými investicemi. Naše řešení pro koupelny s dlouhou životností ze smaltované oceli Kaldewei podložená 30letou zárukou[1] vycházejí vstříc přáním hostů a díky tomu jsou výhodnou investicí do budoucnosti,“ říká Roberto Martinez, obchodní ředitel Kaldewei.

[1]dle záručních podmínek Kaldewei

 

Nechte se inspirovat koupelnami snů na Kaldewei sociálních sítích.

 @Kaldewei

 Kaldewei_official

 KaldeweiWorldwide

Zdroj, foto: kaldewei.cz

redakce Architecture Week – Kristýna Bezděková